Ako nakupovať? – FAQ

Je nutná registrácia, keď chcem nakupovať cez e-shop?

Na ABSE.sk môžete nakúpiť aj bez registrácie. Kontaktné údaje ale vyplniť musíte, aby sme vedeli, kam vám máme tovar zaslať a ako vás vie kuriér, alebo náš obchodný zástupca kontaktovať.

Registrácia, ale má veľké výhody:

  • každou objednávkou získavate body do bonusového klubu – možnosť získať produkty „zadarmo“ (1 cent),
  • získavate extra zľavu na všetky produkty (okrem „pevná cena“, „akcia“, „výpredaj“),
  • máte prehľad o priebehu spracovania objednávky,
  • máte prístup k histórii všetkých objednávok

Ako sa mám registrovať?

  • v hornej časti stánky kliknite na „PRIHLÁSENIE“ a následne na „registrácia“ vyplňte všetky potrebné údaje a vyberte si preferovaný spôsob platby,
  • prečítajte si Obchodné a reklamačné podmienky a následne zaškrtnite políčko s odsúhlasením,
  • kliknite na „Registrovať“.

Teraz sa viete kedykoľvek prihlásiť na svoje ABSE konto a pohodlne nakupovať.

Čo urobiť keď som zabudol heslo?

  1. kliknite na prihlásenie a následne na „Obnova hesla“
  2. vyplňte vašu emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii
  3. kliknite na „poslať“
  4. do vaše emailovej schránky vám prídu správa na obnovenie hesla
  5. pre obnovenie hesla kliknite na odkaz v došlej správe
  6. vyplňte nové heslo do dvoch políčok
  7. teraz sa môžete prihlásiť pod novým heslom

Ako nájdem čo potrebujem?

Eshop abse disponuje špičkovým spôsobom vyhľadávania produktov. Príklad: hľadáte rezný kotúč do uhlovej brúsky priemeru 125mm na oceľ

  1. V ľavom hornom rohu si vypriete oblasť (produkt) ktorú hľadáte: „Rezanie a pílenie“ a následne kliknite na „Rezné kotúče“
  2. Objavia sa vám ďalšie dve možnosti z ktorých si vyberiete „Rezné kotúče pre ručné brúsky“
  3. Aktuálne sa vám ale zobrazilo okolo 200 druhov rezných kotúčov. Preto s výberom pokračujte.
  4. V ďalšom kroku buď tento počet znížite kliknutím na „Rezné kotúče na oceľ“, alebo idete rovno do filtrov (v žltých rámikoch), kde si vyberiete: Priemer, rezaný materiál, hrúbku kotúča a podobne.
  5. VÝBORNE, teraz sa vám zobrazili nástroje ktoré vyhovujú vaším požiadavkám. Sú zoradené podľa ceny. Stačí si len vybrať.
  6. Ak aby ste si váhali, stále si môžete produkty pridať do ABSE porovnávača, keď kliknete na tlačidlo porovnať, ktoré je pri každom produkte. Následne vám v ľavej časti obrazovky vyskočí červený nápis „POROVNANIE“ Po kliknutí vidíte vami zvolené produkty vedľa seba so všetkými vlastnosťami.

Ako si porovnám nájdené výrobky?

Produkty si môžete pridať do ABSE porovnávača, keď kliknete na tlačitko „porovnať“ ktoré je pri každom produkte. Následne vám v ľavej časti obrazovky vyskočí červený nápis „POROVNANIE“ Po kliknutí vidíte vami zvolené produkty vedľa seba so všetkými vlastnosťami.

Ako postupovať pri vytváraní objednávky?

Vami vybrané produkty si môžete postupne pridávať do virtuálneho košíka (označený oranžovým rámikom). Následne sa vám zobrazí panel s dvoma možnosťami. Ak už nechcete objednať ďalšie produkty – kliknite na „do košíka“ a tým sa priamo dostanete ku dokončeniu objednávky. Ak si prajete pokračovať a ďalej objednávať, kliknite na „pokračovať v nákupe“. Po pridaní všetkých vami želaných produktov do košíka prejdite k dokončeniu objednávky, tým že kliknete na symbol nákupného košíka v pravej hornej časti stránky. Skontrolujte si počty, výslednú sumu, poprípade pridajte bonus a kliknite na zelené tlačidlo „Pokračovať“ Vyberte si spôsob nákupu kde odporúčame registráciu, viď. výhody registrácie. Dokončite objednávku. Následne vám príde potvrdenie objednávky na váš email.

Kde získam informácie či je tovar na sklade?

Pri tovare ktorý máme v ABSE priamo na sklade a je okamžite pripravený na expedíciu je zelený obdĺžnik s nápisom SKLAD.

Je možne doručenie tovaru na celom Slovensku?

Áno, tovar doručujeme v rámci celého Slovenska. Cena za dopravu je v rámci SR všade rovnaká.

Koľko stojí doprava/poštovné?

Cena za dopravu pri objednávke v hodnote viac ako 150 € s DPH je ZADARMO. Pri menšej objednávke účtujeme dopravné a balné vo výške 5 € bez DPH.

Niektoré produkty vyžadujú paletovú prepravu. Pre obzvlášt citlivé produkty (meracie prístroje a pod.) je nutné objednať špeciálnu prepravu, ktorá je účtovaná vo výške 30 € bez DPH.

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota pre spracovanie objednávky je 15 € s DPH.

Ako môžem zaplatiť?

Za tovar môžete zaplatiť u kuriéra na dobierku v hotovosti, alebo bankomatovou kartou.

Ďalšia možnosť je platba predom, kde vám po vytvorení objednávky a naskladnení tovaru zašleme pred-faktúru. Po jej uhradení tovar zasielame.

Dlhodobí a registrovaní zákazníci majú možnosť požiadať o úhradu hladkou platbou s dohodnutou splatnosťou faktúry.

Ako viem aké produkty som si už pridal do objednávky?

  • Kompletný obsah objednávky uvidíte vždy, ak kliknete na symbol košíka () v pravej hornej časti stránky.
  • V košíku, prehľadne a na jednom mieste uvidíte všetko to, čo ste do neho vložili
    1. presný názov tovaru (po kliknutí umožňuje návrat na detail produktu),
    2. dostupnosť,
    3. informácie o zľave,
    4. počet kusov (možnosť meniť),
    5. cenu,
    6. možnosť odstránenia produktu z košíka.

Môžem objednávku zaplatiť kartou pri jej vytvorení?

Platbu kartou online zatiaľ neponúkame.

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

  • pri tovare na sklade je doručenie objednávky do 24h pri objednaní do 13.00 hod.
  • produkty s označením „do 3 dní“ sú spravidla u Vás na tretí deň od vytvorenia objednávky.
  • pri ostatných produktoch sa obvyklá doba dodania pohybuje medzi 5-7 dní.

Poznámka:
vzhľadom k súčasnej situácii pandémie COVID-19 sa niektoré dodacie lehoty môžu predĺžiť. Ide o problém ktorý nevieme ovplyvniť a je na strane výrobcu, alebo špedičnej spoločnosti.

Môžem objednať aj produkt, ktorý nie je v ponuke?

Áno, samozrejme. Ak ste produkt od výrobcu/značky predávaného cez ABSE.sk nenašli, neznamená to, že ho neponúkame. Skúste sa obrátiť na našich obchodných zástupcov, ktorí Vám zašlú individuálnu cenovú ponuku.

Môžem si vyzdvihnúť objednávku osobne v ABSE?

Áno, objednávku vytvorenú cez eshop si viete po jej skompletizovaní prevziať aj osobne v centrále ABSE. Počkajte si prosím na oznámenie pripravení objednávky na osobný odber.

NAVIGOVAŤ

Dodávate do balíkomatov?

Nie, túto službu zatiaľ neponúkame.

Viem zakúpený tovar vrátiť?

Áno. Pokiaľ ste výrobok zakúpili v našom internetovom obchode ako spotrebiteľ (nemáte na faktúre uvedené IČO), ust. § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Toto svoje právo môžete využiť vo chvíli, kedy vám výrobok z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo nezodpovedá vašim predstavám.

Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných. Začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si zákazník prevezme tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle podnikateľovi oznámenie, že od zmluvy odstupuje.

V prípade, že ste podnikateľom, tzn. právnickou osobou či osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenia od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu sa na vás nevzťahuje.

FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU

Musím tovar vrátiť v nepoškodenom obale?

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci.
Aj napriek tomu má ABSE s.r.o. právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.

Na ktorý tovar sa nevzťahuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od nákupu?

Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom mimo iných sú:

  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený

Výnimkou sú prípady, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Vyplňte reklamačný formulár a spolu s dokladom o kúpe a reklamovaným výrobkom zašlite na adresu:

ABSE s.r.o.
Československej armády 10330/20, 036 01 Martin, Slovensko

+421 43 324 10 90
obchod@abse.sk

Reklamáciu prosím vyplňte čo najpodrobnejšie a popis pri akom úkone sa problém vyskytol čo najpresnejšie. Tovar musí byť zaslaný poštou alebo prepravnou službou a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie na ceste k nám.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Aké sú zásady použitia bodov BONUS klubu?

  • Eshop ABSE vám ponúka odmenu a každý nákup. Za každé 1 € v objednávke získavate 1 bod.
  • Na základe zrealizovaných objednávok a v nich získaných bodov si môžete vybrať BONUS z prémiovej ponuky bonusových produktov. Vybratý BONUS dostanete za symbolický 1 cent (0,01 €). Bonus si môžete dať poslať spolu s tovarom, poprípade niekoho potešiť a zaslať na inú adresu.
  • Ku každej objednávke si môžete vybrať vždy jeden produkt z bonusového klubu
  • V prípade otázok kontaktujte obchodného zástupcu.

Je možné aj čiastočné plnenie objednávky?

Ak objednávate viac druhov tovaru s rozdielnou dostupnosťou, je len na vás, či dáte prednosť dodaniu čo najskôr (zásielky budú rozdelené a tovar, ktorý je na sklade, bude odoslaný okamžite) alebo počkáte, až bude všetok vami objednaný tovar na sklade a my vám ho potom pošleme naraz v jednej zásielke.

Túto možnosť viete zaškrtnúť v poslednom kroku objednávky kde zaškrtnete políčko pri „Chcem dodať len kompletnú objednávku“.

Mám od dopravcu prevziať zásielku s viditeľne poškodeným obalom?

Pokiaľ má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.

Čo urobiť ak mi príde tovar poškodený?

V ABSE robíme maximum preto, aby tovar pri preprave neutrpel žiadne poškodenie. Ak je tovar poškodený, aj napriek tomu, že obal bol neporušený, je potreba túto skutočnosť čo najskôr nahlásiť u prepravnej spoločnosti, ktorá vám doručila zásielku. V takýchto prípadoch prosím kontaktujte priamo ABSE.

Doručením tovaru pre mňa všetko končí?

Áno, teda pokiaľ ste s výrobkom spokojný. Pokiaľ ste sa u nás pri Vašom nákupe zároveň zaregistrovali, potom môžete využívať výhody registrácie.

  • dostávate možnosť zapojiť sa do Bonusového klubu ABSE a získať produkty za 1 eurocent.
  • máte prístup k histórii objednávok
  • získavate lepší prehľad o postupe vybavovaní objednávky
  • môžete si produkty pridávať medzi obľúbené zapamätať, čo vám ušetrí čas pri ďalších objednávkach.
  • získavate VIP starostlivosť od našich obchodných zástupcov.

Registráciu preto určite doporučujeme. Stanete sa tak súčasťou našej zákazníckej rodiny, ktorú za viac ako 10 rokov prevádzky nášho eshopu tvoria desiatky tisíc spokojných zákazníkov. Dúfame, že sa ním stanete aj Vy.